Hjertetelefon

Illustrasjonsfoto

Skolens "Hjertetelefon" er åpen. Dette er et tilbud til alle elever på Rustad skole.

Nå som skolen er stengt for en periode tenker vi at det er viktig at våre elever har anledning til å snakke med en voksen, hvis noe føles vanskelig.

Ønsker du å snakke med en voksen om noe du lurer på kan du ta kontakt med vår sosiallærer. Hun er tilgjengelig hver dag mellom klokken 09.00 og 14.00 på telefon og epost for alle elever som trenger noen å snakke med.

Sosiallærer Anne Berit Helgeby:

tlf. 916 74 213

e-post: anne.berit.helgeby@ude.oslo.kommune.no

e-post: anneh1503@osloskolen.no

Du kan også ta kontakt med Tove Birkeli på telefon 997 05 042 eller på e-post: tove1210@osloskolen.no

Skolehelsetjenesten er også tilgjengelig på telefon for barn, unge og familier som har behov for oppfølging, hjelp og veiledning mandag - torsdag kl. 10 - 14. Se vedlagte skriv fra Skolehelsetjenesten i bydel Østensjø.