Bli et forbilde og rollemodell!

Arbeidsoppgaver bibliotekassistent

Det er under en måned igjen av skoleåret, og da slutter våre flinke bibliotekassistenter fra 7. trinn. Mange av disse har jobbet i skolebiblioteket i en toårs-periode, og er driftige elever som har vært til god hjelp! Vi kommer til å savne dem i biblioteket!

Men når noen slutter, åpner dørene seg for andre. Det er derfor mulig for årets 5. trinn og 6. trinn å søke på stilling som bibliotekassistent, med oppstart etter sommerferien.

Ta en prat med barnet ditt, dersom det er elev i 5. eller 6. trinn, og hør om han / hun har lyst til å bli bibliotekassistent. Søknad sendes på e-post til bibliotekar Camilla camilla.onstad@osloskolen.no

Av erfaring vet vi at veldig mange ønsker å bli bibliotekassistent, så det anbefales å legge litt ekstra flid i søknaden. Hvorfor vil DU bli bibliotekassistent, og hva er det DU er god på? Vedlagt ligger et forslag til søknadsskjema.

Søknadsfrist er 10. juni 2024.