Rustad fotball

Barn fra Rustad fotball

En klubb som Rustad fotball lever av, med og for vårt nærmiljø. Uten frivilligheten, fra foreldre og foresatte, gamle Rustad-helter og nye Rustad-beboere med et stort fotball-hjerte, hadde vi ikke overlevd. Så takk skal dere ha alle sammen!

I Rustad fotball har vi et klart og utalt mål om stadig å bli bedre kjent. Både med hverandre, og ikke minst ut i vårt kjære lokalmiljø. For Rustad fotball er og blir en nærmiljøklubb.

Vårt ønske er å være en klubb for deg og de som bor på Rustad. Om du spiller fotball eller ikke. I Rustad er A-laget tuftet på lokale gutter. De fleste av våre veteraner, trenere og lagledere har trådd sine barnsben rundt Nøklevann.

I barne- og ungdomsavdelingen har Rustad skole vært utgangspunktet for de aller, aller fleste. Rustad fotball er Rustad! Av Rustad, med Rustad, for Rustad!

Så velkommen skal du være. Til trening og kamp. Eller bare til en kopp kaffe. Velkommen, til alle oss som er stolte av å rope: Heia Rustad!

Jarle Birkeli
leder