Gratis aktiviteter i nærområdet kommende helg!

Skullerud Street festival

Det er helt gratis å delta på streetfestivalen og på turen med barnas turlag.

Lørdag

Skullerud Street Festival arrangeres lørdag 23. juni fra kl 12.00-19.00 på Johan Scharffenbergs Vei 105. Dette er en feelgood festival arrangert av ungdom og voksne der alle er velkommen og der man viser fram litt av hva nabolaget har å by på.

Årets festival er ventet å bli enda større enn fjorårets med masse aktiviteter for store og små. Det blir fotballbingecup med kinogavekort og godteri til finalistene. Det blir egen pulje for barn og for ungdommer/voksne. Det blir hoppeslott for barn samt muligheten til å ri en ponni! I tillegg blir det ansiktsmaling og mulighet for å smykke sine hender med en flott hennatatovering.

Det vil også være musikk og konserter! Musikerne Firas og Imam, Aidin Hadian, Kasimba, Izno, Jonas Benyoub og African Sunz kommer og opptrer.

Hjemmelaget mat, kaker og drikke er mulig å få kjøpt i kiosken.

Søndag

Barnas Turlag Østensjø inviterer til tur til St. Hansåsen. Tilbudet er gratis.

Hvor: Parkeringen til Rustadsaga
Når: 24.06.2018
Tid: 11:00
Ta med: Sitteunderlag, matpakke og drikke  Det er bare noen småstigninger på ruten, så de fleste barn skal klare å være med.  Turen er ikke egnet for barnevogn.
Bil: Ta av General Ruges vei ved Skullerud ungdomsskole, Kjør forbi skolen mot Rustad barnehage.
Buss; Ta buss 79/76 til Welding Olsens vei