Påskeles - vinnerne er kåret!

Vinnere av påskeles 2018

Tirsdag morgen var elevene samlet på trappa i skolegården og ventet spent på at rektor skulle trekke vinnerne. I år var bøtta temmelig full, noe som viser at det er mange som har lest mye.

På 1 - 4 trinn var det én klasse som skilte seg ut - ingen hadde lest mer enn 4A! Premien for den gode lesejobben er en felles kinotur for hele klassen!

På 5. - 7. trinn var det to klasser som hadde lest like mye! Spenningen var til å ta og føle på, før rektor til ellevill jubel annonserte at det var 5A og 5B som vant! Begge klassene kan derfor dra på kino.

Det var kanskje knyttet aller mest spenning til trekningen av enkeltvinnerne. Fire heldige elever ble trukket, og fikk et kinogavekort. Av de fire var det tre jenter og en gutt. Kan det være at jenter leser mer enn gutter?

Vinnerne er:

Ingrid D. (1B)

Hillary (3C)

Sander (5A)

Alice-Marie (7A)

Vi gratulerer de heldige vinnerne og oppfordrer til videre lesing året rundt.

Spent elevmasse